Zamówienia archiwalne 2019

03.09.2019 - ZGOK/PN/50/2019

Przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz 1986 z późn. zm.)

Ubezpieczenie pojazdów użytkowanych przez ZGOK Sp. z o.o. 

Ogłoszenie o zamówieniu opublikowane w Biuletynie Zamówieni Publicznych w dniu 03.09.2019

IDW

Projekt umowy

Załącznik do Umowy - Umowa powierzenia 

Opis Przedmiotu Zamówienia

Opis Przedmiotu Zamówienia - uwzględniający zmiany SIWZ z dn 06.09.2019

ZAŁĄCZNIKI DO IDW

Załącznik nr 1 - Formularz oferty

Załącznik nr 2 - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 

Załącznik nr 3 - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP

Załącznik nr 4 - Deklaracja fakultatywnych warunków ubezpieczenia    

Załącznik nr 5 - Formularz cenowy

Załącznik nr 5 - Formularz cenowy uwzględniający zmiany SIWZ z dn. 06.09.2019

Załącznik nr 6 - Wykaz pojazdów

Załącznik nr 7 - Zaświadczenie o szkodowości 

ODPOWIEDZI NA PYTANIA WYKONAWCÓW, ZMIANY SIWZ I OGŁOSZENIA

Zmiana SIWZ - 05.09.2019 

Zmiana ogłoszenia o zamówieniu - 05.09.2019

Odpowiedź Zamawiającego z dnia 06.09.2019 na pyt. Wykonawcy z dnia 04.09.2019 - Zestaw nr 1 

Załącznik do Zestawu nr 1 - Zaświadczenie o szkodowości 

Odpowiedź Zamawiającego z dnia 06.09.2019 na pyt. Wykonawcy z dnia 05.09.2019 - Zestaw nr 2 + zmiana SIWZ

Odpowiedź Zamawiającego z dnia 06.09.2019 na pyt. Wykonawcy z dnia 05.09.2019 - Zestaw nr 3 + zmiana SIWZ

Odpowiedź Zamawiającego z dnia 11.09.2019 na pyt. Wykonawcy z dnia 10.09.2019 - Zestaw nr 4 

Załącznik do Zestawu nr 4 - Zaświadczenie o szkodowości 

Informacja z otwarcia ofert - 12.09.2019

Zawiadomienie o rozstrzygnięciu postępowania z dnia 17.09.2019

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

28.08.2019 - ZGOK/ 48/ZO/2019

Postępowanie ofertowe, wyłączone ze stosowania przepisów PZP (wyłączenie na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy PZP)

Usługi doradcze w zakresie prawa podatkowego i bilansowego

Zaproszenie do składania ofert

Odpowiedź Zamawiającego z dnia 02.09.2019 na pismo Wykonawcy z dnia 29 sierpnia 2019 - Zestaw nr 1 + zmiana treści Zaproszenia

Informacja o złożonych ofertach - 10.09.2019

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania - 13.09.2019

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

14.08.2019 - ZGOK/PN/47/2019

Przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz 1986 z późn. zm.)

Ubezpieczenie mienia ZGOK Sp. z o.o. w Olsztynie od zdarzeń losowych

Ogłoszenie o zamówieniu opublikowane w Biuletynie Zamówieni Publicznych w dniu 14.08.2019

IDW

Projekt umowy

Opis Przedmiotu Zamówienia

ZAŁĄCZNIKI DO IDW

Załącznik nr 1 - Formularz oferty

Załącznik nr 2 - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 

Załącznik nr 3 - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP

Załącznik nr 4 - Deklaracja fakultatywnych warunków ubezpieczenia    

Załącznik nr 5 - Formularz cenowy

Załącznik nr 6 - Procedura prowadzenia prac niebezpiecznych pod względem pożarowym na terenie ZGOK Sp. z o.o.

ODPOWIEDZI NA PYTANIA WYKONAWCÓW, ZMIANY SIWZ I OGŁOSZENIA

Odpowiedź Zamawiającego z dnia 22.08.2019 na pyt. Wykonawcy z dnia 21.08.2019 - Zestaw nr 1 + zmiana SIWZ

Zmiana ogłoszenia o zamówieniu - 22.08.2019

Odpowiedź Zamawiającego z dnia 23.08.2019 na pyt. Wykonawcy z dnia 22.08.2019 - Zestaw nr 2 + zmiana SIWZ

Zmiana ogłoszenia o zamówieniu - 23.08.2019

Odpowiedź Zamawiającego z dnia 30.08.2019 na pyt. Wykonawcy z dnia 28.08.2019 - Zestaw nr 3 + zmiana SIWZ

Zmiana ogłoszenia o zamówieniu - 30.08.2019

Odpowiedź Zamawiającego z dnia 03.09.2019 na pyt. Wykonawcy z dnia 03.09.2019 - Zestaw nr 4 + zmiana SIWZ

Zmiana ogłoszenia o zamówieniu - 03.09.2019

Informacja z otwarcia ofert - 11.09.2019 

 

Zawiadomienie o rozstrzygnięciu postępowania z dnia 17.09.2019

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

30.07.2019 - ZGOK/PN/43/2019

Przetarg nieograniczony o wartości powyżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz 1986 z późn. zm.)

Zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 10 (paliwo alternatywne) powstających w ZUOK w Olsztynie z odpadów komunalnych zmieszanych (20 03 01) poprzez ich termiczne przekształcenie.

 

Ogłoszenie o zamówieniu opublikowane w Dzienniku urzędowym Unii Europejskiej - 30.07.2019

SIWZ

ZAŁĄCZNIKI DO IDW

Załącznik nr 1 - Formularz oferty

Załącznik nr 2 - Oświadczenie ESPD (JEDZ) - spakowany plik xml, po pobraniu należy go rozpakować i zaimportować do ESPD dostępnego pod tym adresem 

Załącznik nr 3 - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP

Załącznik nr 4 - Klucz publiczny do szyfrowania oferty 

Informacja z otwarcia ofert - 29.08.2019 

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania - 02.09.2019

 

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

12.07.2019 - ZGOK/PN/42/2019

Przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz 1986 z późn. zm.)

Transport odpadów o kodzie 19 05 99 na trasie Olsztyn - Wysieka

Ogłoszenie o zamówieniu opublikowane w Biuletynie Zamówieni Publicznych w dniu 11.06.2019

IDW

Projekt umowy

Załącznik do Umowy - Umowa powierzenia

ZAŁĄCZNIKI DO IDW

Załącznik nr 1 - Formularz oferty

Załącznik nr 1 - Formularz oferty uwzględniający zmiany z dn. 15.07.2019

Załącznik nr 1 - Formularz oferty uwzględniający zmiany z dn. 19.07.2019

Załącznik nr 2 - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 

Załącznik nr 3 - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP

ODPOWIEDZI NA PYTANIA WYKONAWCÓW, ZMIANY SIWZ I OGŁOSZENIA

Zmiana SIWZ - 15.07.2019

Zmiana ogłoszenia o zamówieniu opublikowana w BZP w dniu 15.07.2019

Odpowiedź Zamawiającego z dnia 17.07.2019 na pyt. Wykonawcy z dnia 15.07.2019 - Zestaw nr 1 + zmiana SIWZ

Zmiana SIWZ - 17.07.2019

Zmiana ogłoszenia o zamówieniu opublikowana w BZP w dniu 17.07.2019

Sprostowanie do zmiany SIWZ z dnia 15.07.2019 r. 

Zmiana SIWZ - 19.07.2019

Zmiana ogłoszenia o zamówieniu opublikowana w BZP w dniu 19.07.2019

Informacja z otwarcia ofert z dnia 26.07.2019

Zawiadomienie o rozstrzygnięciu postępowania - 06.08.2019

 

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

28.06.2019 - ZGOK/ZO/41/2019

Postępowanie ofertowe, wyłączone ze stosowania przepisów PZP (wyłączenie na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy PZP)

Poprawa warunków bhp w hali przerobu odpadów ZUOK Olsztyn - dostawa i montaż podestów

Zaproszenie do składania ofert - IDW - 28.06.2019

Projekt umowy

Załącznik do Umowy - Umowa powierzenia

ZAŁĄCZNIKI DO ZAPROSZENIA

Załącznik nr 1 - Formularz oferty

Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 

Informacja o złożonej ofercie - 08.07.2019

Zawiadomienie o rozstrzygnięciu postępowania - 09.07.2019

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

11.06.2019 - ZGOK/PN/40/2019

Przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz 1986 z późn. zm.)

Przegląd serwisowy okresowy rozdrabniaczy typu Terminator 1700 Ed w ZUOK w Olsztynie 

Ogłoszenie o zamówieniu opublikowane w Biuletynie Zamówieni Publicznych w dniu 11.06.2019

IDW

Projekt umowy

Załącznik do Umowy - Umowa powierzenia

OPZ

Instrukcja konserwacji 

ZAŁĄCZNIKI DO IDW

Załącznik nr 1 - Formularz oferty

Załącznik nr 2 - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 

Załącznik nr 3 - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP

ODPOWIEDZI NA PYTANIA WYKONAWCÓW

Odpowiedź Zamawiającego z dnia 18.06.2019 na pyt. Wykonawcy z dnia 18.06.2019 - Zestaw nr 1

Informacja z otwarcia ofert - 24.06.2019

Zawiadomienie o rozstrzygnięciu postępowania - 03.07.2019

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________

03.06.2019 - ZGOK/PN/38/2019

Przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz 1986 z późn. zm.)

Usługa magazynowania paliwa RDF (19 12 10) wraz z transportem

Ogłoszenie o zamówieniu opublikowane w Biuletynie Zamówieni Publicznych w dniu 03.06.2019

IDW

Projekt umowy

Załącznik do Umowy - Umowa powierzenia

Załącznik do faktury

ZAŁĄCZNIKI DO IDW

Załącznik nr 1 - Formularz oferty

Załącznik nr 2 - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 

Załącznik nr 3 - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP

Załącznik nr 4 - Oświadczenie dotyczące wpisu do BDO

Informacja z otwarcia ofert - 10.06.2019

Zawiadomienie o rozstrzygnięciu postępowania - 18.06.2019

 

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________

27.05.2019 - ZGOK/PN/37/2019

Przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz 1986 z późn. zm.)

Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12  

Ogłoszenie o zamówieniu opublikowane w Biuletynie Zamówieni Publicznych w dniu 27.05.2019

IDW

Projekt umowy

Załącznik do Umowy - Umowa powierzenia

ZAŁĄCZNIKI DO IDW

Załącznik nr 1 - Formularz oferty

Załącznik nr 2 - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 

Załącznik nr 3 - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP

Załącznik nr 4 - Oświadczenie dotyczące wpisu do BDO

Informacja o braku ofert - 03.06.2019

Informacja o unieważnieniu postępowania - 05.06.2019

 

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

21.05.2019 - ZGOK/PN/35/2019

Przetarg nieograniczony o wartości powyżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz 1986 z późn. zm.)

 Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 17 09 04

Ogłoszenie o zamówieniu opublikowane w Dzienniku urzędowym Unii Europejskiej - 21.05.2019

IDW

Projekt umowy

Załącznik do Umowy - Umowa powierzenia 

ZAŁĄCZNIKI DO IDW

Załącznik nr 1 - Formularz oferty

Załącznik nr 2 - Oświadczenie ESPD (JEDZ) - spakowany plik xml, po pobraniu należy go rozpakować i zaimportować do ESPD dostępnego pod tym adresem 

Załącznik nr 3 - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP

Załącznik nr 4 - Klucz publiczny do szyfrowania oferty 

Załącznik nr 5 - Oświadczenie dotyczące wpisu do BDO

Informacja z otwarcia ofert - 25.06.2019

Zawiadomienie o rozstrzygnięciu postępowania - 03.07.2019

 

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

26.04.2019 - ZGOK/PN/27/2019

Przetarg nieograniczony o wartości powyżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz 1986 z późn. zm.)

Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów o kodach 20 01 28 i 20 01 27* (farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice)

Ogłoszenie o zamówieniu opublikowane w Dzienniku urzędowym Unii Europejskiej - 30.04.2019

IDW

Projekt umowy

Załącznik do Umowy - Umowa powierzenia 

ZAŁĄCZNIKI DO IDW

Załącznik nr 1 - Formularz oferty

Załącznik nr 1 - Formularz oferty uwzględniający zmianę z dnia 10.05.2019

Załącznik nr 2 - Oświadczenie ESPD (JEDZ) - spakowany plik xml, po pobraniu należy go rozpakować i zaimportować do ESPD dostępnego pod tym adresem 

Załącznik nr 3 - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP

Załącznik nr 4 - Klucz publiczny do szyfrowania oferty 

Załącznik nr 5 - Oświadczenie dotyczące wpisu do BDO

Informacja o zmianie Formularza oferty - 10.05.2019

Zmiana SIWZ z dnia 14.05.2019

Zmiana ogłoszenia o zamówieniu - 14.05.2019

Informacja z otwarcia ofert - 31.05.2019

Zawiadomienie o rozstrzygnięciu postępowania - 24.06.2019

 

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

29.04.2019 - ZGOK/PN/28/2019

Przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz 1986 z późn. zm.)

Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 16 01 03 - zużyte opony 

Ogłoszenie o zamówieniu opublikowane w Biuletynie Zamówieni Publicznych w dniu 29.04.2019

IDW

Projekt umowy

Załącznik do Umowy - Umowa powierzenia

ZAŁĄCZNIKI DO IDW

Załącznik nr 1 - Formularz oferty

Załącznik nr 2 - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 

Załącznik nr 3 - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP

Załącznik nr 4 - Oświadczenie dotyczące wpisu do BDO

Informacja z otwarcia ofert - 10.05.2019

Zawiadomienie o rozstrzygnięciu postępowania - 17.05.2019

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

26.04.2019 - ZGOK/PN/29/2019

Przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz 1986 z późn. zm.)

Dostawa części gumowych do urządzeń ZUOK w Olsztynie 

Ogłoszenie o zamówieniu opublikowane w Biuletynie Zamówieni Publicznych w dniu 26.04.2019

IDW

OPZ

Projekt umowy

Załącznik do Umowy - Umowa powierzenia

ZAŁĄCZNIKI DO IDW

Załącznik nr 1 - Formularz oferty

Załącznik nr 2 - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 

Załącznik nr 3 - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP

Informacja z otwarcia ofert - 07.05.2019

Zawiadomienie o rozstrzygnięciu postępowania - 23.05.2019

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

26.04.2019 - ZGOK/PN/32/2019

Przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz 1986 z późn. zm.)

Transport odpadów komunalnych zmieszanych o kodzie 20 03 01 na trasie Pisz-Olsztyn 

Ogłoszenie o zamówieniu opublikowane w Biuletynie Zamówieni Publicznych w dniu 26.04.2019

IDW

Projekt umowy

Załącznik do Umowy - Umowa powierzenia

ZAŁĄCZNIKI DO IDW

Załącznik nr 1 - Formularz oferty

Załącznik nr 2 - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 

Załącznik nr 3 - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP

Załącznik nr 4 - Oświadczenie dotyczące wpisu do BDO

Informacja z otwarcia ofert - 07.05.2019

Zawiadomienie o rozstrzygnięciu postępowania - 17.05.2019

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

09.04.2019 - ZGOK/PN/24/2019

Przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz 1986 z późn. zm.)

Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 17 02 02 - szkło budowlane

Ogłoszenie o zamówieniu opublikowane w Biuletynie Zamówieni Publicznych w dniu 09.04.2019

IDW

Projekt umowy

Załącznik do Umowy - Umowa powierzenia

ZAŁĄCZNIKI DO IDW

Załącznik nr 1 - Formularz oferty

Załącznik nr 2 - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 

Załącznik nr 3 - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP

Informacja z otwarcia ofert - 17.04.2019

Zawiadomienie o rozstrzygnięciu postępowania - 26.04.2019

 

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

01.02.2019 - ZGOK/PN/9/2019

Przetarg nieograniczony o wartości powyżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz 1986 z późn. zm.)

Usługa prowadzenia stacji przeładunkowej dla odpadów kuchennych ulegających biodegradacji o kodzie 20 01 08 oraz odpadów zielonych ulegających biodegradacji o kodzie 20 02 01, poprzez przyjęcie tych odpadów i ich zagospodarowanie 

Ogłoszenie o zamówieniu opublikowane w Dzienniku urzędowym Unii Europejskiej - 01.02.2019

IDW

IDW - uwzględniająca zmiany z dn. 01.03.2019 

IDW - uwzględniająca zmiany z dn. 01.03.2019 oraz z dn. 20.03.2019

Projekt umowy

Projekt Umowy - uwzględniający zmiany z dn. 01.03.2019

Projekt Umowy - uwzględniający zmiany z dn. 01.03.2019 oraz z dn. 20.03.2019

Załącznik do Umowy - Umowa powierzenia 

ZAŁĄCZNIKI DO IDW

Załącznik nr 1 - Formularz oferty

Załącznik nr 1 - Formularz oferty uwzględniający zmiany z dn. 01.03.2019

Załącznik nr 1 - Formularz oferty uwzględniający zmiany z dn. 01.03.2019 oraz z dn. 20.03.2.019

Załącznik nr 2 - Oświadczenie ESPD (JEDZ) - spakowany plik xml, po pobraniu należy go rozpakować i zaimportować do ESPD dostępnego pod tym adresem 

Załącznik nr 3 - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP

Załącznik nr 4 - Klucz publiczny do szyfrowania oferty 

Zmiana SIWZ - 25.02.2019

Odpowiedź z dnia 01.03.2019 na pytanie Wykonawcy z dnia 21.02.2019 - Zestaw nr 1 oraz zmian SIWZ 

Zmiana ogłoszenia o zamówieniu - 01.03.2019

Zmiana SIWZ - 01.03.2019 (termin składania i otwarcia ofert)

II zmiana ogłoszenia o zamówieniu  - 01.03.2019 (termin składania i otwarcia ofert)

Zmiana SIWZ - 14.03.2019 (termin składania i otwarcia ofert)

Zmiana ogłoszenia o zamówieniu  - 14.03.2019 (termin składania i otwarcia ofert)

Zmiana SIWZ - 19.03.2019 (termin składania i otwarcia ofert)

Zmiana ogłoszenia o zamówieniu - 19.03.2019(termin składania i otwarcia ofert)

Odpowiedź z dnia 20.03.2019 na pytanie Wykonawcy z dnia 14.03.2019 - Zestaw nr 2= zmiana SIWZ 

Zmiana ogłoszenia o zamówieniu - 20.03.2019 (w tym termin składania i otwarcia ofert)

Odpowiedź z dnia 29.03.2019 na pytanie Wykonawcy z dnia 21.03.2019 - Zestaw nr 3

Zmiana ogłoszenia o zamówieniu  - 02.04.2019 (termin składania i otwarcia ofert)

Zmiana SIWZ - 02.04.2019 (termin składania ofert)

Odpowiedź z dnia 05.04.2019 na pytanie Wykonawcy z dnia 05.04..2019 - Zestaw nr 4 - Zmiana SIWZ (termin składania i otwarcia ofert)

Zmiana ogłoszenia z dnia 05.04.2019 (termin składania i otwarcia ofert

Informacja z otwarcia ofert - 10.04.2019

Zawiadomienie o rozstrzygnięciu postępowania - 13.05.2019

 

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

28.01.2019 - ZGOK/PN/8/2019

Przetarg nieograniczony o wartości powyżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz 1986)

Wynajem sprzętu z obsługą, odbiór i zagospodarowanie frakcji podsitowej 0-60 mm (kod 19 12 12) z odpadów komunalnych zmieszanych (20 03 01)

Ogłoszenie o zamówieniu opublikowane w Dzienniku urzędowym Unii Europejskiej - 28.01.2019

IDW

IDW - wersja uwzględniająca zmiany z dnia 12.02.2019

Projekt umowy

Projekt umowy  - wersja uwzględniająca zmiany z dnia 12.02.2019

Załącznik do Umowy - Umowa powierzenia 

ZAŁĄCZNIKI DO IDW

Załącznik nr 1 - Formularz oferty

Załącznik nr 1 - Formularz oferty - wersja uwzględniająca zmiany z dnia 12.02.2019

Załącznik nr 2 - Oświadczenie ESPD (JEDZ) - spakowany plik xml, po pobraniu należy go rozpakować i zaimportować do ESPD dostępnego pod tym adresem 

Załącznik nr 3 - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP

Załącznik nr 4 - Klucz publiczny do szyfrowania oferty 

Zmiana SIWZ - 12.02.2019

Zmiana ogłoszenia o zamówieniu - 12.02.2019

Odpowiedź Zamawiającego z dnia 12.02.2019 na pytanie Wykonawcy z dnia 30.01.2019 - Zestaw nr 1

Zmiana SIWZ - 25.02.2019

Zmiana ogłoszenia o zamówieniu- 27.02.2019

Odpowiedź Zamawiającego z dnia 27.02.2019 na pytanie Wykonawcy z dnia 27.02.2019 - Zestaw nr 2 = zmiana SIWZ (w tym termin składania ofert)

Odpowiedź Zamawiającego z dnia 12.03.2019 na pytanie Wykonawcy z dnia 08.03.2019 - Zestaw nr 3

Informacja z otwarcia ofert - 14.03.2019

Zawiadomienie o rozstrzygnięciu postępowania - 08.04.2019

 

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

14.03.2019 - ZGOK/PN/18/2019

Przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz 1986 z późn. zm.)

Przeprowadzenie kampanii informacyjno-edukacyjnej w związku z realizacją projektu "Modernizacja mechanicznego segmentu przetwarzania ZUOK w Olsztynie"

Ogłoszenie o zamówieniu opublikowane w Biuletynie Zamówieni Publicznych w dniu 14.03.2019

IDW

Projekt umowy

Załącznik do Umowy - Umowa powierzenia 

OPZ

Obowiązki informacyjne beneficjenta realizującego projekty  w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020

ZAŁĄCZNIKI DO IDW

Załącznik nr 1 - Formularz oferty

Załącznik nr 1A - Wstępna koncepcja kampanii

Załącznik nr 2 - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 

Załącznik nr 3 - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP

Załącznik nr 4 - Wykaz usług

Załącznik nr 5 - Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego 

Odpowiedź Zamawiającego z dnia 15.03.2019 r. na pytanie Wykonawcy z dnia 14.03.2019 r. - Zestaw nr 1

Odpowiedź Zamawiającego z dnia 18.03.2019 r. na pytanie Wykonawcy z dnia 14.03.2019 r. - Zestaw nr 2

Odpowiedź Zamawiającego z dnia 19.03.2019 r. na pytanie Wykonawcy z dnia 18.03.2019 r. - Zestaw nr 3=Zmiana SIWZ

Zmiana ogłoszenia o zamówieniu- 19.03.2019

Odpowiedź Zamawiającego z dnia 21.03.2019 r. na pytanie Wykonawcy z dnia 20.03.2019 r. - Zestaw nr 4

Zmiana ogłoszenia o zamówienia - 22.03.2019

Zmiana SIWZ - 22.03.2019 

Informacja z otwarcia ofert - 26.03.2019

Zawiadomienie o rozstrzygnięciu postępowania - 02.04.2019

 

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

09.04.2019 - ZGOK/PN/25/2019

Przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz 1986 z późn. zm.)

Dostawa i montaż części specjalistycznych - biosuszenie 

Ogłoszenie o zamówieniu opublikowane w Biuletynie Zamówieni Publicznych w dniu 09.04.2019

IDW

OPZ

Załącznik nr 1 do OPZ

Załącznik nr 2 do OPZ

Załącznik nr 3 do OPZ 

Projekt umowy

Załącznik do Umowy - Umowa powierzenia

ZAŁĄCZNIKI DO IDW

Załącznik nr 1 - Formularz oferty

Załącznik nr 1 - Formularz oferty poprawiony w dniu 16.04.2019

Załącznik nr 2 - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 

Załącznik nr 3 - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP

Odpowiedź z dnia 17.04.2019 na pytania Wykonawcy z dnia 16.04.2019 - Zestaw nr 1

Informacja z otwarcia ofert - 19.04.2019 

Zawiadomienie o rozstrzygnięciu postępowania - 23.04.2019

 

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

09.04.2019 - ZGOK/PN/23/2019

Przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz 1986 z późn. zm.)

Odbiór i zagospodarowanie zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego o kodach 20 01 23*, 20 01 35* i 20 01 36

Ogłoszenie o zamówieniu opublikowane w Biuletynie Zamówieni Publicznych w dniu 09.04.2019

IDW

Projekt umowy

Załącznik do Umowy - Umowa powierzenia

Załącznik do Umowy - Przyjęcie zewnętrzne 

ZAŁĄCZNIKI DO IDW

Załącznik nr 1 - Formularz oferty

Załącznik nr 2 - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 

Załącznik nr 3 - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP

Informacja z otwarcia ofert - 17.04.2019

Zawiadomienie o rozstrzygnięciu postępowania - 25.04.2019

 

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

08.04.2019 - ZGOK/ZO/15/2019

Zaproszenie do składania ofert w postępowaniu prowadzonym w trybie ofertowym na podstawie wyłączenia z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz 1986 z późn. zm.) Prawo zamówień publicznych oraz Regulaminu udzielania zamówień publicznych Zamawiającego 

Przeglądy budynków administrowanych przez Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi w Olszynie 

Zaproszenie do składania ofert

Opis przedmiotu zamówienia

Projekt umowy

Umowa powierzenia danych osobowych

ZAŁĄCZNIKI DO ZAPROSZENIA

Załącznik nr 1 - Formularz oferty

Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

Załącznik nr 3 - Wykaz usług

Załącznik nr 4 - Wykaz osób 

Informacja z dnia 15.04.2019 r. dot. zmiany terminu składania ofert

Informacja o wprowadzeniu Formularza cenowego - 16.04.2019

Formularz cenowy udostępniony w dniu 16.04.2019

Informacja o złożonych ofertach - 23.04.2019

Zawiadomienie o rozstrzygnięciu postępowania - 23.04.2019

 

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

04.04.2019 - ZGOK/PN/19/2019

Przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz 1986 z późn. zm.)

Usługi kompleksowego czyszczenia wnętrza hali wraz z infrastrukturą oraz maszynami

Ogłoszenie o zamówieniu opublikowane w Biuletynie Zamówieni Publicznych w dniu 04.042019

IDW

OPZ

Projekt umowy

Załącznik do Umowy - Umowa powierzenia

ZAŁĄCZNIKI DO IDW

Załącznik nr 1 - Formularz oferty

Załącznik nr 2 - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 

Załącznik nr 3 - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP

Załącznik nr 4 - Wykaz usług

Odpowiedź Zamawiającego z dnia 11.04.2019 na pytanie Wykonawcy z dnia 11.04.2019 - Zestaw nr 1

Informacja z otwarcia ofert - 15.04.2019 

Zawiadomienie o rozstrzygnięciu postępowania - 19.04.2019

 

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

03.04.2019 - ZGOK/PN/22/2019

Przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz 1986 z późn. zm.)

Odbiór i zagospodarowania odpadów o kodzie 17 02 03

Ogłoszenie o zamówieniu opublikowane w Biuletynie Zamówieni Publicznych w dniu 03.042019

IDW

Projekt umowy

Załącznik do Umowy - Umowa powierzenia

ZAŁĄCZNIKI DO IDW

Załącznik nr 1 - Formularz oferty

Załącznik nr 2 - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 

Załącznik nr 3 - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP

Informacja z otwarcia ofert - 10.04.2019 

Zawiadomienie o rozstrzygnięciu postępowania - 15.04.2019 

 

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

20.02.2019 - ZGOK/PN/11/2019

Przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz 1986 z późn. zm.)

Dostawy środków ochrony indywidualnej dla pracowników ZGOK Sp. z o.o. i artykułów BHP 

Ogłoszenie o zamówieniu opublikowane w Biuletynie Zamówieni Publicznych w dniu 20.02.2019

IDW

Projekt umowy

Załącznik do Umowy - Umowa powierzenia 

ZAŁĄCZNIKI DO IDW

Załącznik nr 1 - Formularz oferty

Załącznik nr 1A - Formularz rzeczowo-cenowy 

Załącznik nr 2 - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 

Załącznik nr 3 - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP

Zmiana SIWZ z dnia 22.02.2019

Odpowiedź Zamawiającego z dnia 27.02.2019 na wniosek Wykonawcy z dnia 26.02.2019 - Zestaw nr 3

Odpowiedź Zamawiającego z dnia 27.02.2019 na pytania Wykonawcy z dnia 26.02.2019 - Zestaw nr 1 i 2 = Zmiana SIWZ (zmiana terminu składania ofert)

Zmiana ogłoszenia o zamówieniu - 27.02.2019

Informacja z otwarcia ofert - 05.03.2019

Sprostowanie do informacji z otwarcia ofert z dnia 05.03.2019 

Zawiadomienie o rozstrzygnięciu postępowania - 26.03.2019 r. 

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

13.03.2019 - ZGOK/ZO/13/2019

Zaproszenie do składania ofert w postępowaniu prowadzonym w trybie ofertowym na podstawie wyłączenia z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz 1986 z późn. zm.) Prawo zamówień publicznych oraz Regulaminu udzielania zamówień publicznych Zamawiającego 

Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy 

Zaproszenie do składania ofert

Projekt umowy

Umowa powierzenia danych osobowych

Załącznik nr 1 do Umowy - Stan zatrudnienia oraz występujące na poszczególnych stanowiskach czynniki szkodliwe 

ZAŁĄCZNIKI DO ZAPROSZENIA

Załącznik nr 1 - Formularz oferty

Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

Odpowiedź Zamawiającego z dnia 19.03.2019 r. na pytanie Wykonawcy z dnia 19.03.2019 r. - Zestaw nr 1

Informacja o złożonych ofertach - 20.03.2019

Zawiadomienie o rozstrzygnięciu postępowania - 26.03.2019 

 

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

11.03.2019 - ZGOK/ZO/17/2019

Zaproszenie do składania ofert w postępowaniu prowadzonym w trybie ofertowym na podstawie wyłączenia z art. 4 pkt 8 w zw. z art. 6a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz 1986 z późn. zm.) Prawo zamówień publicznych oraz Regulaminu udzielania zamówień publicznych Zamawiającego 

Zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i montaż tablicy informacyjnej oraz tablicy pamiątkowej związanej z realizacją projektu „Modernizacja mechanicznego segmentu przetwarzania ZUOK w Olsztynie”

Zaproszenie do składania ofert

OPZ

Obowiązki informacyjne beneficjenta realizującego projekty  w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020

Projekt umowy

Umowa powierzenia danych osobowych

ZAŁĄCZNIKI DO ZAPROSZENIA

Załącznik nr 1 - Formularz oferty

Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

Informacja o złożonych ofertach - 15.03.2019

Zawiadomienie o rozstrzygnięciu postępowania - 18.03.2019

 

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

22.02.2019 - ZGOK/PN/12/2019

Przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz 1986 z późn. zm.)

Dostawa zębów tnących wzmocnionych ze śrubą mocującą do rozdrabniaczy typu Terminator 1700Ed

Ogłoszenie o zamówieniu opublikowane w Biuletynie Zamówieni Publicznych w dniu 22.02.2019

IDW

Projekt umowy

Załącznik do Umowy - Umowa powierzenia 

ZAŁĄCZNIKI DO IDW

Załącznik nr 1 - Formularz oferty

Załącznik nr 2 - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 

Załącznik nr 3 - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP

Załącznik nr 4 - Dokumentacja fotograficzna i fragment instrukcji konserwacji rozdrabniacza

Informacja z otwarcia ofert - 01.03.2019

Zawiadomienie o rozstrzygnięciu postępowania - 04.03.2019

 

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

05.02.2019 - ZGOK/PN/7/2019

Przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz 1986 z późn. zm.)

Wykonanie dokumentacji projektowej dla instalacji fotowoltaicznej na dachach hal produkcyjnych trzech stacji przeładunkowych

Ogłoszenie o zamówieniu opublikowane w Biuletynie Zamówieni Publicznych w dniu 05.02.2019

IDW

OPZ

Projekt umowy

Załącznik do Umowy - Umowa powierzenia 

ZAŁĄCZNIKI DO IDW

Załącznik nr 1 - Formularz oferty

Załącznik nr 2 - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 

Załącznik nr 3 - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP

Załącznik nr 4 - Wykaz usług 

Informacja z otwarcia ofert - 12.02.2019

Zawiadomienie o rozstrzygnięciu postępowania - 04.03.2019

 

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

18.01.2019 - ZGOK/PN/6/2019

Przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz 1986)

Adaptacja dokumentacji projektowej dla inwestycji budowa Stacji Przeładunkowej w Piszu  

Ogłoszenie o zamówieniu opublikowane w Biuletynie Zamówieni Publicznych w dniu 18.01.2019

IDW

OPZ

Projekt umowy

Załącznik do Umowy - Umowa powierzenia 

ZAŁĄCZNIKI DO IDW

Załącznik nr 1 - Formularz oferty

Załącznik nr 2 - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 

Załącznik nr 3 - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP

Załącznik nr 4 - Wykaz usług 

Dokumentacja projektowa przeznaczona do aktualizacji

Informacja z otwarcia ofert - 25.01.2019

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania - 07.02.2019

 

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

09.01.2019 - ZGOK/PN/4/2019

Przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz 1986)

Usługi mycia i dezynfekcji kabin sortowniczych w ZUOK w Olsztynie 

Ogłoszenie o zamówieniu opublikowane w Biuletynie Zamówieni Publicznych w dniu 09.01.2019

IDW

OPZ

Projekt umowy

Załącznik do Umowy - Umowa powierzenia 

ZAŁĄCZNIKI DO IDW

Załącznik nr 1 - Formularz oferty

Załącznik nr 2 - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 

Załącznik nr 3 - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP

ODPOWIEDZI NA PYTANIA WYKONAWCÓW:

Odpowiedź Zamawiającego z dnia 16.01.2019 na pytania Wykonawcy z dnia 16.01.2019 - Zestaw nr 1 + Zmiana SIWZ 

Zmiana ogłoszenia o zamówieniu z dnia 16.01.2019

Zmiana SIWZ z dnia 18.01.2019

Informacja z otwarcia ofert - 24.01.2019

Zawiadomienie o rozstrzygnięciu postępowania - 05.02.2019 

 

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

07.01.2019 - ZGOK/PN/3/2019

Przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz 1986)

Opracowanie dokumentacji projektowej zwiększenia wydajności linii przetwarzania odpadów zmieszanych ZUOK w Olsztynie do 130 000 Mg/rok

Ogłoszenie o zamówieniu opublikowane w Biuletynie Zamówieni Publicznych w dniu 07.01.2019

IDW

OPZ

Załączniki do OPZ

Projekt umowy

Załącznik do Umowy - Umowa powierzenia 

ZAŁĄCZNIKI DO IDW

Załącznik nr 1 - Formularz oferty

Załącznik nr 1 - Formularz oferty uaktualniony 11.01.2019

Załącznik nr 2 - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 

Załącznik nr 3 - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP

Załącznik nr 4 - Wykaz osób

Odpowiedź Zamawiającego z dnia 11.01.2019 na pytania Wykonawcy z dnia 08.01.2019 - Zestaw nr 1

Odpowiedź Zamawiającego z dnia 11.01.2019 na pytania Wykonawcy z dnia 09.01.2019 - Zestaw nr 2

Zmiana SIWZ z dnia 11.01.2019

Zmiana ogłoszenia z dnia 11.01.2019

Zmiana SIWZ z dnia 17.01.2019

Zmiana ogłoszenia z dnia 17.01.2019

Zmiana SIWZ z dnia 18.01.2019

Odpowiedź Zamawiającego z dnia 21.01.2019 na pytania Wykonawcy z dnia 18.01.2019 - Zestaw nr 3

Zmiana ogłoszenia z dnia 21.01.2019

Zmiana SIWZ z dnia 21.01.2019

Informacja z otwarcia ofert - 25.01.2019

Zawiadomienie o rozstrzygnięciu postępowania - 30.01.2019

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

04.01.2019 - ZGOK/PN/2/2019

Przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz 1986)

Wykonanie dokumentacji projektowej dla instalacji fotowoltaicznej na dachach hal produkcyjnych ZUOK w Olsztynie  

Ogłoszenie o zamówieniu opublikowane w Biuletynie Zamówieni Publicznych w dniu 04.01.2019

IDW

OPZ

Projekt umowy

Załącznik do Umowy - Umowa powierzenia 

ZAŁĄCZNIKI DO IDW

Załącznik nr 1 - Formularz oferty

Załącznik nr 2 - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 

Załącznik nr 3 - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP

Załącznik nr 4 - Wykaz usług 

ODPOWIEDZI NA PYTANIA WYKONAWCÓW:

Zmiana SIWZ z dn. 07.01.2019

Odpowiedź Zamawiającego z dnia 09.01.2019 na pytania Wykonawcy z dnia 08.01.2019 - Zestaw nr 1

Informacja z otwarcia ofert - 11.01.2019

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania - 17.01.2019

 

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

03.01.2019 - ZGOK/ZO/1/2019

Zaproszenie do składania ofert w postępowaniu prowadzonym w trybie ofertowym na podstawie art. 138o ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz 1986) oraz Regulaminu udzielania zamówień publicznych Zamawiającego 

Ochrona mienia na terenie stacji przeładunkowych w trzech odrębnych lokalizacjach 

IDW

Projekt umowy

Załącznik do Umowy - Umowa powierzenia 

ZAŁĄCZNIKI DO IDW

Załącznik nr 1 - Formularz oferty

Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 

Załącznik nr 3 - Wykaz usług 

Instrukcja eksploatacji SP Medyny 

Instrukcja eksploatacji SP Polska Wieś 

Instrukcja eksploatacji SP Trelkowo 

Zmiana treści Zaproszenia do składania ofert (IDW - data i godzina otwarcia ofert) -08.01.2019

Informacja z otwarcia ofert - 10.01.2019

Zawiadomienie o rozstrzygnięciu postępowania - 17.01.2019 

Informacja o udzieleniu zamówienia - 31.01.2019

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________