Zamówienia Publiczne
16.10.2020 - ZAWIADOMIENIE O PROWADZENIU DIALOGU TECHNICZNEGO
Zamawiający informuje o prowadzeniu dialogu technicznego na podstawie art. 31a - 31 c ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. 2019.1843 t.j. z dnia 2019.09.27. z późn. zm.)
„Zaprojektowanie, wykonanie i eksploatację instalacji do stabilizacji frakcji podsitowej po biosuszeniu, kompostowanie odpadów selektywnie zebranych i unieszkodliwianie odpadów budowlanych”.
Ogłoszenie o dialogu technicznym
ZAŁĄCZNIKI DO OGŁOSZENIA
Regulamin przeprowadzenia dialogu technicznego
Wzór zgłoszenia do udziału w dialogu technicznym
Załącznik nr 1 do zgłoszenia do udziału w dialogu technicznym
Klauzula informacyjna RODO dla Wykonawcy
Klauzula informacyjna RODO dla Osób kontaktowych
ZAŁĄCZNIKI W WERSJI EDYTOWALNEJ
ODPOWIEDZI NA PYTANIA
Odpowiedź Zamawiającego z dn. 27.10.2020 na pytania Wykonawcy z dn. 23.10.2020 - Zestaw nr 1
Odpowiedź Zamawiającego z dn. 28.10.2020 na pytania Wykonawcy z dn. 27.10.2020 - Zestaw nr 2
Odpowiedź Zamawiającego z dn. 28.10.2020 na pytania Wykonawcy z dn. 27.10.2020 - Zestaw nr 3
Odpowiedź Zamawiającego z dn. 28.10.2020 na pytania Wykonawcy z dn. 28.10.2020 - Zestaw nr 4
Informacja o zakończeniu Dialogu Technicznego
Zamawiający informuje, że w dniu 24.08.2021 r. zakończony został Dialog Techniczny na „Zaprojektowanie, wykonanie i eksploatację instalacji do stabilizacji frakcji podsitowej po biosuszeniu, kompostowanie odpadów selektywnie zebranych i unieszkodliwianie odpadów budowlanych”. W wyniku przeprowadzonych rozmów technicznych oraz odbytych wizyt studyjnych na wybranych instalacjach referencyjnych, Zamawiający uzyskał niezbędne informacje w zakresie proponowanych rozwiązań technologicznych i kosztów ich wdrożenia, stanowiących przedmiot przeprowadzonego Dialogu Technicznego. W efekcie przeprowadzonych analiz oraz mając na uwadze długoterminowe perspektywy związane z obsługą instalacji będącej przedmiotem Dialogu Technicznego, Zamawiający odstąpił od dalszego prowadzenia procedury przetargowej.
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
26.08.2020 - ZGOK/PN/67/2020
Przetarg nieograniczony o wartości powyżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. 2019.1843 t.j. z dnia 2019.09.27.)
Dostawa jednej czołowej ładowarki kołowej z ramą przegubową oraz czterech ładowarek teleskopowych dla ZGOK Sp. z o.o. w Olsztynie
Ogłoszenie o zamówieniu opublikowane w Dzienniku urzędowym Unii Europejskiej - 26.08.2020
Projekt umowy (uwzględniający wprowadzane zmiany)
Projekt umowy uwzględniający wszystkie wprowadzone zmiany
Załącznik do Umowy - Umowa powierzenia
OPZ dla Części I (uwzględniający wszystkie wprowadzone zmiany)
OPZ dla Części II-V(uwzględniający wszystkie wprowadzone zmiany + uaktualnienie z dn. 22.12.2020)
OPZ dla Części II-V(uwzględniający wszystkie wprowadzone zmiany + uaktualnienie z dn. 11.12.2020)
OPZ dla Części II-V (uwzględniający wszystkie wprowadzone zmiany)
OPZ dla Części I (uwzględniający wprowadzane zmiany)
OPZ dla Części II-V (uwzględniający wprowadzane zmiany)
OPZ - ładowarki teleskopowe 31.08.2020 - - uwzględniający zmiany SIWZ z dn. 31.08.2020 r.
Załącznik nr 1 - Formularz oferty dla Części 1
Załącznik nr 1 - Formularz oferty dla Części 2-5
Załącznik nr 1a dla Części nr I (uwzględniający wszystkie wprowadzone zmiany)
Załącznik nr 1a dla Części nr II - V (wersja z 22.12.2020)
Załącznik nr 1a dla Części nr II - V (wersja z 14.12.2020)
Załącznik nr 1a dla Części nr II - V (uwzględniający wszystkie wprowadzone zmiany - poprawiony)
Załącznik nr 1a dla Części nr II-V (uwzględniający wszystkie wprowadzone zmiany)
Załącznik nr 1a - dla Części nr I (uwzględniający wprowadzane zmiany)
Załącznik nr 1a dla Części nr II - V (uwzględniający wprowadzane zmiany)
Załącznik nr 1a dla ładowarki czołowej
Załącznik nr 1a dla ładowarek teleskopowych
Załącznik nr 1a dla ładowarek teleskopowych - uwzględniający zmiany SIWZ z dn. 31.08.2020 r.
Załącznik nr 2 - Oświadczenie ESPD (JEDZ) - spakowany plik xml, po pobraniu należy go rozpakować i zaimportować do ESPD dostępnego pod tym adresem
Załącznik nr 4 - Klucz publiczny do szyfrowania oferty
Załącznik nr 4 - Link do postępowania oraz ID postępowania
ODPOWIEDZI NA PYTANIA, ZMIANY SIWZ, ZMIANY OGŁOSZENIA
Zmiana ogłoszenia o zamówieniu wysłana do UPUE w dniu 27.08.2020
Zmiana ogłoszenia o zamówieniu wysłana do UPUE w dniu 15.09.2020 (termin składania ofert)
Zmiana siwz (termin składania ofert) - 15.09.2020
Zmiana ogłoszenia o zamówieniu wysłana do UPUE w dniu 02.10.2020 (termin składania ofert)
Zmiana siwz (termin składania ofert) - 02.10.2020
Informacja dla Wykonawców z dnia 15.10.2020
Zmiana siwz (termin składania ofert) - 21.10.2020
Zmiana ogłoszenia o zamówieniu wysłana do UPUE w dniu 21.10.2020 (termin składania ofert)
Zmiana ogłoszenia o zamówieniu wysłana do UPUE w dniu 03.11.2020
Odpowiedź Zamawiającego z dnia 03.11.2020 na pyt. Wykonawcy z dnia 01.09.2020 - Zestaw nr 2
Odpowiedź Zamawiającego z dnia 03.11.2020 na pyt. Wykonawcy z dnia 30.10.2020 - Zestaw nr 11
Odpowiedź Zamawiającego z dnia 06.11.2020 na pytania Wykonawcy z dnia 03.11.2020 - Zestaw nr 12
Odpowiedź Zamawiającego z dnia 06.11.2020 na pytania Wykonawcy z dnia 05.11.2020 - Zestaw nr 14
Zmiana ogłoszenia o zamówieniu wysłana do UPUE w dniu 06.11.2020
Zmiana ogłoszenia o zamówieniu wysłana do UPUE w dniu 18.11.2020
Odpowiedź Zamawiającego z dnia 18.11.2020 na pytania Wykonawcy z dnia 16.11.2020 - Zestaw nr 15
Odpowiedź Zamawiającego z dnia 01.12.2020 na pytanie Wykonawcy z dnia 30.11.2020 - Zestaw nr 16
Zmiana ogłoszenia o zamówieniu wysłana do UPUE w dniu 01.12.2020
Odpowiedź Zamawiającego z dnia 01.12.2020 na pytania Wykonawcy z dnia 01.12.2020 - Zestaw nr 17
Zmiana ogłoszenia o zamówieniu wysłana do UPUE w dniu 11.12.2020
Zmiana ogłoszenia o zamówieniu wysłana do UPUE w dniu 14.12.2020
Zmiana ogłoszenia o zamówieniu wysłana do UPUE w dniu 18.12.2020
Zmiana ogłoszenia o zamówieniu wysłana do UPUE w dniu 22.12.2020
Zmiana ogłoszenia o zamówieniu wysłana do UPUE w dniu 30.12.2020 (termin składania ofert)
Odpowiedź Zamawiającego z dn. 05.01.2021 na pyt. Wykonawcy z dnia 04.01.2021 - Zestaw nr 21
Doprecyzowanie odpowiedzi na Zestaw nr 21 - 08.01.2021
Zmiana ogłoszenia o zamówieniu wysłana do UPUE w dniu 14.01.2021
Informacja o złożonych ofertach - 02.02.2021
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania na część II, III, IV i V - 23.03.2021
Zawiadomienie o rozstrzygnięciu postępowania na część I - 12.05.2021
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________