Zamówienia Publiczne 2020
18.12.2020 - ZGOK/PN/116/2020
Przetarg nieograniczony o wartości powyżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. 2019.1843 t.j. z dnia 2019.09.27. z późn. zm.)
Odbiór i zagospodarowanie zużytego sprzętu elektronicznego i elektrycznego o kodach 20 01 23*, 20 01 35*, 20 01 36, 16 02 13*, 16 02 14, 16 02 15*, 16 02 16 z ZUOK w Olsztynie
Ogłoszenie o zamówieniu opublikowane w Dzienniku urzędowym Unii Europejskiej - 18.12.2020
Załącznik do umowy - umowa powierzenia
Załącznik do umowy - przyjęcie zewnętrzne
ZAŁĄCZNIKI DO SIWZ
Załącznik nr 1 - Formularz oferty
Załącznik nr 2 - Oświadczenie ESPD (JEDZ) - spakowany plik xml, po pobraniu należy go rozpakować i zaimportować do ESPD dostępnego pod tym adresem
Załącznik nr 4 - Oświadczenie BDO
Załącznik nr 5 - Link do postępowania oraz ID postępowania
ODPOWIEDZI NA PYTANIA, ZMIANY SIWZ, ZMIANY OGŁOSZENIA
Zawiadomienie o rozstrzygnięciu postępowania - 12.03.2021
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
18.12.2020 - ZGOK/PN/114/2020
Przetarg nieograniczony o wartości powyżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. 2019.1843 t.j. z dnia 2019.09.27. z późn. zm.)
Usługa prowadzenia Stacji Przeładunkowej dla odpadów ulegających biodegradacji o kodach 20 02 01 i 20 01 08, poprzez przyjęcie tych odpadów i ich zagospodarowanie
Ogłoszenie o zamówieniu opublikowane w Dzienniku urzędowym Unii Europejskiej - 18.12.2020
Załącznik do umowy - umowa powierzenia
ZAŁĄCZNIKI DO SIWZ
Załącznik nr 1 - Formularz oferty
Załącznik nr 1 - Formularz oferty - zawierający uaktualnione ilości
Załącznik nr 2 - Oświadczenie ESPD (JEDZ) - spakowany plik xml, po pobraniu należy go rozpakować i zaimportować do ESPD dostępnego pod tym adresem
Załącznik nr 4 - Oświadczenie BDO
Załącznik nr 5 - Link do postępowania oraz ID postępowania
Załącznik nr 5 - Link do postępowania oraz ID postępowania - zmiana z dn. 01.03.2021
ODPOWIEDZI NA PYTANIA, ZMIANY SIWZ, ZMIANY OGŁOSZENIA
Zmiana ogłoszenia o zamówieniu wysłana do UPUE w dniu 04.01.2021
Zmiana ogłoszenia o zamówieniu wysłana do UPUE w dniu 02.02.2021
Zmiana ogłoszenia o zamówieniu wysłana do UPUE w dniu 15.02.2021
Zmiana ogłoszenia o zamówieniu wysłana do UPUE w dniu 01.03.2021
Informacja o zmianie załącznika nr 5 do IDW - 01.03.2021
Zmiana ogłoszenia o zamówieniu wysłana do UPUE w dniu 09.03.2021
Informacja z otwarcia ofert - 16.03.2021
Zawiadomienie o rozstrzygnięciu postępowania - 29.03.2021
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
18.12.2020 - ZGOK/PN/113/2020
Przetarg nieograniczony o wartości powyżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. 2019.1843 t.j. z dnia 2019.09.27. z późn. zm.)
Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 – Inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11
Ogłoszenie o zamówieniu opublikowane w Dzienniku urzędowym Unii Europejskiej - 18.12.2020
Załącznik do umowy - umowa powierzenia
ZAŁĄCZNIKI DO SIWZ
Załącznik nr 1 - Formularz oferty - dla Część I
Załącznik nr 1 - Formularz oferty - dla Część II
Załącznik nr 2 - Oświadczenie ESPD (JEDZ) - spakowany plik xml, po pobraniu należy go rozpakować i zaimportować do ESPD dostępnego pod tym adresem
Załącznik nr 4 - Oświadczenie BDO Wykonawcy
Załącznik nr 5 - Oświadczenie BDO Podwykonawcy
Załącznik nr 6 - Link do postępowania oraz ID postępowania
ODPOWIEDZI NA PYTANIA, ZMIANY SIWZ, ZMIANY OGŁOSZENIA
Zmiana SIWZ z 18.01.2021 (zmiana terminu składania i otwarcia ofert)
Informacja z otwarcia ofert - 29.01.2021 r.
Zawiadomienie o rozstrzygnięciu postępowania - 08.04.2021
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
17.11.2020 - ZGOK/PN/109/2020
Przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. 2019.1843 t.j. z dnia 2019.09.27.)
Dostawa i montaż systemu wietrzenia galerii nad TEG hali Segmentu Biologicznego Przetwarzania przy wykorzystaniu istniejącej wentylacji pożarowej
Ogłoszenie o zamówieniu opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych - 17.11.2020
Załącznik nr 1 - Formularz oferty
ODPOWIEDZI NA PYTANIA, ZMIANY SIWZ, ZMIANY OGŁOSZENIA
Zmiana ogłoszenia o zamówieniu z dnia 27.11.2020 (termin składania ofert)
Zmiana SIWZ z dnia 27.11.2020 (termin składania i otwarcia ofert)
Zmiana ogłoszenia o zamówieniu z dnia 03.12.2020 (termin składania ofert)
Zmiana SIWZ z dnia 03.12.2020 (termin składania i otwarcia ofert)
Zmiana ogłoszenia o zamówieniu z dnia 09.12.2020 (termin składania ofert)
Zmiana SIWZ z dnia 09.12.2020 (termin składania i otwarcia ofert)
Zmiana ogłoszenia o zamówieniu z dnia 18.12.2020 (termin składania ofert)
Zmiana SIWZ z dnia 18.12.2020 (termin składania i otwarcia ofert)
Zmiana ogłoszenia o zamówieniu z dnia 29.12.2020 (termin składania ofert)
Zmiana SIWZ z dnia 29.12.2020 (termin składania i otwarcia ofert)
Zmiana ogłoszenia o zamówieniu z dnia 11.01.2021 (termin składania ofert)
Zmiana SIWZ z dnia 11.01.2021 (termin składania i otwarcia ofert)
Zmiana SIWZ z dnia 22.01.2021 (termin składania i otwarcia ofert, udostępnienie OPZ)
Zmiana ogłoszenia o zamówieniu z dnia 22.01.2021 (termin składania ofert)
Informacja z otwarcia ofert - 01.02.2021 r.
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania - 23.03.2021
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
16.10.2020 - ZAWIADOMIENIE O PROWADZENIU DIALOGU TECHNICZNEGO
Zamawiający informuje o prowadzeniu dialogu technicznego na podstawie art. 31a - 31 c ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. 2019.1843 t.j. z dnia 2019.09.27. z późn. zm.)
„Zaprojektowanie, wykonanie i eksploatację instalacji do stabilizacji frakcji podsitowej po biosuszeniu, kompostowanie odpadów selektywnie zebranych i unieszkodliwianie odpadów budowlanych”.
Ogłoszenie o dialogu technicznym
ZAŁĄCZNIKI DO OGŁOSZENIA
Regulamin przeprowadzenia dialogu technicznego
Wzór zgłoszenia do udziału w dialogu technicznym
Załącznik nr 1 do zgłoszenia do udziału w dialogu technicznym
Klauzula informacyjna RODO dla Wykonawcy
Klauzula informacyjna RODO dla Osób kontaktowych
ZAŁĄCZNIKI W WERSJI EDYTOWALNEJ
ODPOWIEDZI NA PYTANIA
Odpowiedź Zamawiającego z dn. 27.10.2020 na pytania Wykonawcy z dn. 23.10.2020 - Zestaw nr 1
Odpowiedź Zamawiającego z dn. 28.10.2020 na pytania Wykonawcy z dn. 27.10.2020 - Zestaw nr 2
Odpowiedź Zamawiającego z dn. 28.10.2020 na pytania Wykonawcy z dn. 27.10.2020 - Zestaw nr 3
Odpowiedź Zamawiającego z dn. 28.10.2020 na pytania Wykonawcy z dn. 28.10.2020 - Zestaw nr 4
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
26.08.2020 - ZGOK/PN/67/2020
Przetarg nieograniczony o wartości powyżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. 2019.1843 t.j. z dnia 2019.09.27.)
Dostawa jednej czołowej ładowarki kołowej z ramą przegubową oraz czterech ładowarek teleskopowych dla ZGOK Sp. z o.o. w Olsztynie
Ogłoszenie o zamówieniu opublikowane w Dzienniku urzędowym Unii Europejskiej - 26.08.2020
Projekt umowy (uwzględniający wprowadzane zmiany)
Projekt umowy uwzględniający wszystkie wprowadzone zmiany
Załącznik do Umowy - Umowa powierzenia
OPZ dla Części I (uwzględniający wszystkie wprowadzone zmiany)
OPZ dla Części II-V(uwzględniający wszystkie wprowadzone zmiany + uaktualnienie z dn. 22.12.2020)
OPZ dla Części II-V(uwzględniający wszystkie wprowadzone zmiany + uaktualnienie z dn. 11.12.2020)
OPZ dla Części II-V (uwzględniający wszystkie wprowadzone zmiany)
OPZ dla Części I (uwzględniający wprowadzane zmiany)
OPZ dla Części II-V (uwzględniający wprowadzane zmiany)
OPZ - ładowarki teleskopowe 31.08.2020 - - uwzględniający zmiany SIWZ z dn. 31.08.2020 r.
Załącznik nr 1 - Formularz oferty dla Części 1
Załącznik nr 1 - Formularz oferty dla Części 2-5
Załącznik nr 1a dla Części nr I (uwzględniający wszystkie wprowadzone zmiany)
Załącznik nr 1a dla Części nr II - V (wersja z 22.12.2020)
Załącznik nr 1a dla Części nr II - V (wersja z 14.12.2020)
Załącznik nr 1a dla Części nr II - V (uwzględniający wszystkie wprowadzone zmiany - poprawiony)
Załącznik nr 1a dla Części nr II-V (uwzględniający wszystkie wprowadzone zmiany)
Załącznik nr 1a - dla Części nr I (uwzględniający wprowadzane zmiany)
Załącznik nr 1a dla Części nr II - V (uwzględniający wprowadzane zmiany)
Załącznik nr 1a dla ładowarki czołowej
Załącznik nr 1a dla ładowarek teleskopowych
Załącznik nr 1a dla ładowarek teleskopowych - uwzględniający zmiany SIWZ z dn. 31.08.2020 r.
Załącznik nr 2 - Oświadczenie ESPD (JEDZ) - spakowany plik xml, po pobraniu należy go rozpakować i zaimportować do ESPD dostępnego pod tym adresem
Załącznik nr 4 - Klucz publiczny do szyfrowania oferty
Załącznik nr 4 - Link do postępowania oraz ID postępowania
ODPOWIEDZI NA PYTANIA, ZMIANY SIWZ, ZMIANY OGŁOSZENIA
Zmiana ogłoszenia o zamówieniu wysłana do UPUE w dniu 27.08.2020
Zmiana ogłoszenia o zamówieniu wysłana do UPUE w dniu 15.09.2020 (termin składania ofert)
Zmiana siwz (termin składania ofert) - 15.09.2020
Zmiana ogłoszenia o zamówieniu wysłana do UPUE w dniu 02.10.2020 (termin składania ofert)
Zmiana siwz (termin składania ofert) - 02.10.2020
Informacja dla Wykonawców z dnia 15.10.2020
Zmiana siwz (termin składania ofert) - 21.10.2020
Zmiana ogłoszenia o zamówieniu wysłana do UPUE w dniu 21.10.2020 (termin składania ofert)
Zmiana ogłoszenia o zamówieniu wysłana do UPUE w dniu 03.11.2020
Odpowiedź Zamawiającego z dnia 03.11.2020 na pyt. Wykonawcy z dnia 01.09.2020 - Zestaw nr 2
Odpowiedź Zamawiającego z dnia 03.11.2020 na pyt. Wykonawcy z dnia 30.10.2020 - Zestaw nr 11
Odpowiedź Zamawiającego z dnia 06.11.2020 na pytania Wykonawcy z dnia 03.11.2020 - Zestaw nr 12
Odpowiedź Zamawiającego z dnia 06.11.2020 na pytania Wykonawcy z dnia 05.11.2020 - Zestaw nr 14
Zmiana ogłoszenia o zamówieniu wysłana do UPUE w dniu 06.11.2020
Zmiana ogłoszenia o zamówieniu wysłana do UPUE w dniu 18.11.2020
Odpowiedź Zamawiającego z dnia 18.11.2020 na pytania Wykonawcy z dnia 16.11.2020 - Zestaw nr 15
Odpowiedź Zamawiającego z dnia 01.12.2020 na pytanie Wykonawcy z dnia 30.11.2020 - Zestaw nr 16
Zmiana ogłoszenia o zamówieniu wysłana do UPUE w dniu 01.12.2020
Odpowiedź Zamawiającego z dnia 01.12.2020 na pytania Wykonawcy z dnia 01.12.2020 - Zestaw nr 17
Zmiana ogłoszenia o zamówieniu wysłana do UPUE w dniu 11.12.2020
Zmiana ogłoszenia o zamówieniu wysłana do UPUE w dniu 14.12.2020
Zmiana ogłoszenia o zamówieniu wysłana do UPUE w dniu 18.12.2020
Zmiana ogłoszenia o zamówieniu wysłana do UPUE w dniu 22.12.2020
Zmiana ogłoszenia o zamówieniu wysłana do UPUE w dniu 30.12.2020 (termin składania ofert)
Odpowiedź Zamawiającego z dn. 05.01.2021 na pyt. Wykonawcy z dnia 04.01.2021 - Zestaw nr 21
Doprecyzowanie odpowiedzi na Zestaw nr 21 - 08.01.2021
Zmiana ogłoszenia o zamówieniu wysłana do UPUE w dniu 14.01.2021
Informacja o złożonych ofertach - 02.02.2021
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania na część II, III, IV i V - 23.03.2021
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________